close
مجتمع فنی تهران
روزانه باید چقدر ورزش کنم تا شکمم لاغر شود؟

    چت روم مشکین

    کانال تلگرامی سایت ___________________________________________________________________________________________________

تبلیغات

مهره مار

موضوعات
فروشگان سايت
پیوندهای روزانه
تبليغات

کفش دخترانه اسپورت نایک مدل Avocado

کفش,مدل کفش,کفش نایک,کفش دخترانه,کفش دخترانه نایک

قیمت فقـط : 35000 تـومـان پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

توضیحات بیشتر

ست تاپ و شلوارک طرح ferrari مدل niko


تاپ و شلوار ست مردانه,مدل تاپ و شلوار مردانه,جدیدترین مدل تاپ مردانه,مدل شلوارک مردانه

قیمت فقـط : 28000وجه بعد از تحویل درب منزل شــما توضیحات بیشتر


سفیدکننده و پولیش دندان لوما

سفید کننده دندان,دستگاه سفید کننده دندان,پولیش دندان,سفید کردن دندان


قیمت فقـط :25000پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما
توضیحات بیشتر


درباره : زیبایی اندام ,
بازدید : 1167 | تاریخ : پنجشنبه 24 ارديبهشت 1394 زمان : 15:33 |

روزانه باید چقدر ورزش کنم تا شکمم لاغر شود؟

              مجموع :ورزش

 

 

لاغری شکم,لاغر کردن شکم,آب کردن چربی شکم

بهترین روش سفت کردن شکم,عصلات شکم,ورزش تقویت کننده عصلات شکم,ورزش اب کننه عضلات شکم,لاغر کردن عضلات شکم,آموزش ورزش درمانی,تناسب اندام با یوگا,آموزش ورزش یوگا,ورزش بانوان,رژیم لاغری,رژیم غذایی, یوگا,تمرینات یوگا,کوچک کردن شکم,آب کردن چربی شکم,کوچک کردن شکم بعد از زایمان,تناسب اندام,زیبایی اندام

روزی 20 دقیقه برای شکم‌تان وقت بگذارید!
برای داشتن شکمی تخت تا حداقل 6 ماه بعد از تولد فرزندتان رژیم گرفتن را فراموش کنید؛ شما به کالری بیشتری برای سر پا نگه داشتن خود و انجام کارهای پایان‌ناپذیر مادرانه نیاز خواهید داشت و فرزندتان هم به مواد مغذی کافی برای روزهای شیرخوارگی‌اش احتیاج خواهد داشت.
 شاید تکراری به نظر برسد اما توصیه ما به جای رژیم گرفتن و حبس شدن در باشگاه‌های ورزشی، انجام تمرینات ساده در خانه و غذا درست کردن با سبزیجات تازه است. اگر وقت و امکان رفتن به باشگاه را ندارید، می‌توانید با این پنج تمرین یوگا پروژه کوچک کردن شکم‌تان را کلید بزنید.
یادتان نرود در هیچ‌کدام از این حرکات اجازه قوز کردن ندارید و باید در تک‌تک لحظات تمرین‌تان به تنفس خود هم نگاه کنید. گذشته از این بهتر است روزهای اول حرکات را جلوی یک آینه قدی انجام دهید تا کوچک‌ترین ایرادهای‌تان را ببینید و راه را اشتباه نروید.  می‌دانیم روزهای اول کار برای‌تان ساده نیست؛ از سختی‌اش نترسید و البته تصور نکنید درد کشیدن در ورزش نشانه آماده شدن بدن‌تان است.هر روز یک قدم به پیش بروید و هر جا احساس کردید انجام حرکت آزارتان می‌دهد و به جای لذت بردن از آن درد می‌کشید به تمرین پایان دهید و در حالت آرامش دراز بکشید.


1. مثل کوه بایستید

 

رژیم لاغری,رژیم غذایی,یوگا


* با این حرکت ساده بدن‌تان را به بهترین شکل گرم می‌کنید. این شیوه ایستادن شما را برای انجام حرکات بعدی آماده می‌کند.
* گردن و ستون مهره‌های‌تان را هوشیارانه صاف کنید. پاها را به هم نزدیک بگذارید و اجازه دهید شست‌های‌تان همدیگر را لمس کنند. کف دست‌ها را به این شکل به سمت بدن‌تان بگذارید.
* سعی کنید روی پنجه‌های‌تان بایستید، پاهای‌تان را بکشید و با کمی گردش سر نگاه‌تان را به سمت بالا بدوزید.
* با آرامش تنفس کنید و حالت قبل را 20 ثانیه انجام دهید و چند ثانیه استراحت کنید.


2. در خود فروروید

 

لاغر کردن شکم,آب کردن شکم,ورزش اندامی

 
* این حرکت روی عضلات شکم‌تان کار می‌کند.
* درحالی که پشت‌تان صاف است، کاملا به سمت پایین خم شوید. دست‌ها را تاجایی که می‌توانید پایین بکشید. شاید روزهای اول به اندازه این تصویر نتوانید دست‌های‌تان را پایین بیاورید اما ناامید نشوید. حرکت را با زانوهای صاف و پشتی که خمیده و قوز نشده انجام دهید.
* وقتی که به پایین خم می‌شوید دم عمیقی بکشید و چند ثانیه‌ای که در این موقعیت هستید، نفس‌تان را نگه دارید سپس با یک بازدم قوی از موقعیت خارج شوید.  

 

3. حلزون شوید

 

ورزش کششی,آموزش ورزش کششی,ورزش برای لاغری شکم

 

* این حرکت برای سفت و کوچک کردن شکم‌تان مناسب است.
* ستون فقرات‌تان را صاف کنید و به سمت پای‌تان خم شوید.
* انگشتان پای شما باید به سقف اشاره کنند. نیازی نیست حتما در روزهای اول پا را با دست‌تان بگیرید تا جایی که بدن‌تان اجازه می‌دهد به جلو خم شوید.
* دم و بازدم را به شیوه حرکت قبل تکرار کنید.

 

4. توپ شوید

 

رژیم لاغری,رژیم غذایی,یوگا

 
* این حرکت  به‌خاطر بهبود وضعیت گوارشی شکم‌تان را کوچک می‌کند.
* به پشت دراز بکشید، دست‌ها را کنار بدن‌تان بگذارید و پاها را به شکلی قرار دهید که پاشنه های تان یکدیگر را لمس کنند.
* نفس عمیق بکشید و با هر بازدم زانوها را به سمت قفسه سینه خود بیاورید و سپس با حلقه کردن دست‌های‌تان آنها را نگه دارید.
* دوباره دم بکشید و وقت بازدم سرتان را بلند کنید و این حالت را چند بار تکرار کنید و بعد به وضعیت اولیه بازگردید.


5. قایق شوید

 

آموزش ورزش کردن,نرمش برای لاغری,ورزش های لاغری

 
* هرچه بیشتر خود را در این وضعیت نگه دارید، نتیجه بهتری می‌گیرید.
* روی زمین دراز بکشید. پاها را بکشید و انگشتان را به سمت سقف قرار دهید. دست‌ها را در حالت استراحت دوطرف خود بگذارید.
* نفس عمیق بکشید و با بازدم سر و قفسه سینه و همچنین پاهای‌تان را به شکلی که در تصویر می‌بینید بلند کنید.
* هنگام بالا آوردن سر و پاها به انگشت‌های پای‌تان زل بزنید و بعد از چند ثانیه دوباره به حالت قبل روی زمین بخوابید.


6. بخوابید

 

آموزش یوگا,ورزش یوگا,لاغری با یوگ

 

بعد از انجام این حرکات برای بازگرداندن آرامش به بدن‌تان یک ربع روی زمین دراز بکشید، موسیقی آرامی پخش کنید و سعی کنید به فکرتان شاهد باشید. جلوی ذهن‌تان را نگیرید، بگذارید آزاد باشد و به هر کجا می‌خواهد برود. شما هم دنبالش کنید و در این لحظات بدن‌تان را در حالت آرامش کامل قرار دهید.

 

منبع : مجله سیب سبز

برترین ها

ورزش درمانی,تناسب اندام,لاغری شکم,شکم لاغر,شفت کردن شکم,ورزش سفت کننده شکم,ورزش آب کننده شکم,ورزش آب کننده چربی,لاغر شدن با ورزش,ورزش و لاغری,تناسب اندام با ورزش,ورزش درمانی,آب کردن شکم,شکم بی چربی,شکم ورزشی,داشتن شکم اسپورت,ورزش های لاغری,آموزش ورزش لاغری,لاغر کردن شکم در یک هفته



برچسب ها : ورزش درمانی , تناسب اندام , لاغری شکم , شکم لاغر , شفت کردن شکم , ورزش سفت کننده شکم , ورزش آب کننده شکم , ورزش آب کننده چربی , لاغر شدن با ورزش , ورزش و لاغری , آموزش ورزش یوگا , ورزش بانوان , رژیم لاغری , رژیم غذایی , یوگا , تمرینات یوگا , کوچک کردن شکم , آب کردن چربی شکم , کوچک کردن شکم بعد از زایمان , زیبایی اندام ,
نویسنده : وحید فرزین | نظرات ()




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

فروش ویژه ی گل شورتی(گل رز)


تبلیغات

     عینک دوربینی زومیز ست سارافون و دامن شلواری

آمار
      آمار کاربران
       افراد آنلاين افراد آنلاين : 133
      اعضاي آنلاين اعضاي آنلاين : 10
      تعداد کاربران تعداد کاربران: 5745202
مطالب پربازديد جهان
__________________________